Venteliste

Optagelse til venteliste på Team Danmark linjen

Nedenstående udfyldes og sendes til: wf4j@kk.dk med titlen: "Venteliste til Team Danmark på Nørre Fælled Skole", ved modtagelse modtager man en kvittering.

Barnets navn  Forældre  linje/sportsgren  mobil  Mail  Nuværende Skole  Nuværende  Klassetrin
  NavnEn eller beggesport  på mor/far Mor, far, værge

Hvis ikke man kan copy/paste skemaet eller hente PDF'en, så udfylder man en mail, hvor punkterne er.

Hvis der opstår en ledig plads, vil I bliver kontaktet og blive tilbudt en prøvetræning, hvis trænertemaet godkender det sportslige, vil man blive indkaldt til en samtale på skolen.

I den forbindelse, vil man blive bedt om at fremskaffe følgende:

1. 1) Skoleudtalelse

2. 2) Udtalelse fra jeres træner/trænerteam

Både ansøgeren (barnet) og forældrene vil deltage i samtalen, og efterfølgende vil der enten blive tilbudt en plads eller desværre meddelt afslag. Til samtalen deltager en af underviserne fra klasse, træneren og én fra ledelsen. Processen tager omkring en uge.

Ventelisten er fortløbende, så man mister ikke sin plads, hvis der bliver en plads åben, vil man blive kontaktet.

Vi værdsætter jeres tålmodighed og interesse

Trænerteamet & Jesper Luther (Afdelingsleder og leder af Team Danmark-linjen)